Anmälan Seglarskola 2015

Domstens båtklubb, Jollesektionen kommer hålla kurser både för barn och vuxna i olika former under 2015. Anmäl dig här för att boka en plats.

Kursen kostar 1700 kr per elev för 2 veckor, om någon i familjen är medlem i DBK. Som familjemedlem räknas mor, far, mormor, morfar, farmor och farfar.

Kursen kostar 2000 kr per elev för 2 veckor, om ingen i familjen är medlem i DBK. Du blir då automatiskt medlem i DBK under år 2015.

Hela kursavgiften, enligt ovan, skall betalas senast 14 dagar efter att du fått bekräftelsen. Din plats i Seglarskolan är garanterad när kursavgiften är betald. Avvaktar du med betalningen, kommer andra som betalar att gå före dig i kön. OBS! Vi har inte resurser att meddela dig när några går förbi dig i kön. I varje kurs kan vi ta emot 12 elever och det är ”först till kvarn” som gäller.

Får du förhinder eller ångrar dig, kan kursen avbokas. Avbokning görs till den E-postadress som skickade din bekräftelse. Avbokas kursen före 15 mars får du hela kursavgiften tillbaka. Glöm inte att, informera oss om ett kontonummer där vi kan sätta in dina pengar.

Seglarskolans bankgiro är 5350-1599.

Man måste vara medlem i DBK för att kunna deltaga och vara försäkrad. Ni som redan har ett medlemskap på grund av att ni har båtplats eller redan är medlemmar ska inte betala in medlemskap, dvs. finns det minst ett medlemskap i familjen behöver inte eleven betala medlemsavgiften.
Anmäl genom att fylla i formuläret, de rutor som är markerade med en röd stjärna MÅSTE fyllas i.